وافل برد برای حرفه ای های آفرود

14 فروردین, 1403
بدون دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه

 آن دسته از افراد که به آفرود و طبیعت گردی علاقه دارند ، با مشکلات احتمالی هم آشنا هستند ؛ ناهموار بودن مسیر از علت های ایجاد برخی مشکلات از جمله گیر کردن در چاله ها و ترک های آفرودی هست.برای رهایی خودرو از این چاله ها ، روش ها و وسیله های متفاوتی وجود دارد .

یکی از این وسیله ها ، وافل برد یا سند لدر می باشد.

وافل برد چیست

 وافل برد ها نوعی تخته مسطح با ابعاد مختلف می باشد که عموما ازپلاستیک فشرده ساخته می شود که در برابر فشار های چند تنی مقاوم هستند. دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت عمده ی وافل برده ها مقاومت در برابر آب و رطوبت بوده و در مقابل نمونه های آهنی طول عمر بیشتری دارند.

البته لازم به ذکر هست که هر دو نمونه ی پلاستیکی و آهنی مزایا و معایبی دارند.در نتیجه وافل برد پلی برای عبور از چاله ها و سطوح مختلف می باشد .

وافل برد و زمین های لغزنده

اگرخودرو در محیطی لغزنده گیر کند ، میتوانید با وافل بردی که بهتر است خشک باشد خودرویتان را از چاله نجات دهید .

با قرار دادن وافل برد در زیر چرخ خودرو ، به دلیل وجود شیار روی وافل برد و تایر خودرو ،  منجربه بالا رفتن سطح اصطکاک تایر خودرو شده و به راحتی از محیط لیز خارج می شود.

یکی از نمونه های وافل برد ها را در لینک زیر میتوانید مشاهده کنید ؛ این نمونه وافل برد از برند معروف آمریکایی (Bunkr) است که به صورت سه تکه بوده و تا 15 تن تحمل وزن دارد.

این یک عنوان وافل برد پلاستیکی سه تکه 15 تنی بانکر

جهت مشاهده و سفارش کالا کلیک کنید

محیط های کویری

با گیر افتادن خودرو در میان شن ها ، ابتدا شن های اطراف تایر خودرو را کم کنید  تا چرخ و وافل برد  دسترسی بهترو آسان تری برای حرکت کردن داشته باشند ؛ سپس وافل برد را زیر تایر خودرو گذاشته و به آرامی حرکت کنید.

وافل برد برند فایری رد (Firy Red) از آن دسته از محصولات هست که میتواند در چنین شرایطی به شما کمک کند تا به سفرتان ادامه دهید.

وافل برد10 تنی (Fiery Red)

انواع وافل برد

 وافل برد ها درانواع مدل ها و طرح ها به بازار ارائه میشود از جمله ، وافل برد سند لدر که نمونه ای از این وافل برد را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

وافل برد های گالنی

نوع جدیدی از وافل برد ها هست که قابلیت حمل مایعات را داشته و میتوانید گازوئیل ، بنزین یا انواع مایعات دیگر توسط این وافل برد ها حمل کنید.

این نمونه از وافل برد ها هم مقاومت بسیار بالایی داشته و در واقع با یک وافل برد گالن هم خواهید داشت. 

در مجموعه ی دیجی سافاری میتوانید این نوع گالن را مشاهده کنید.

وافل برد گالنی 20 لیتری

ختم کلام

در این مقاله به معرفی یکی از لوازم ضروری و حرفه ای برای آفرود را معرفی کردیم امیدواریم برایتان مفید واقع شده باشد .

برای خرید این کالای ضروری که هر آفرودر حرفه ای باید به همراه داشته باشد میتوانید به وب سایت دیجی سافاری مراجعه نمایید و انواع وافل برد ها و سندلدرها را مشاهده کنید.

برای مشاهده انواع وافل برد ها کلیک کنید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.