جامپ استارتر یا باتری کمکی

24 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
5 دقیقه زمان مطالعه

مقدمه

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که باتری خودرو خالی شود. دلایل و فاکتور های زیادی وجود دارند که ممکن است باعث ایجاد ایراد در قسمت برق و باتری خودروی شما شوند ، روش های متفاوتی برای روشن کردن خودرو در این حالت وجود دارد .

جامپ استارتر (Jump Starter) وسیله ای می باشد که میتواند در این شرایط به شما کمک کند تا مشکل را به طور موقت یا به طور کلی برطرف کنید.

جامپ استارتر چیست؟

کمی پیش از کارایی این وسیله گفته شد ، شما بدون نیاز به هل دادن یا باتری به باتری کردن میتوانید با این دستگاه به آسانی خودرویتان را روشن کرده و حداقل بتوانید به یک تعمیرگاه برسانید در واقع با داشتن این وسیله دیگر نگرانی در راه ماندن را نخواهید داشت .

این نوع وسیله ها در واقع شبیه پاور بانک های پرتابل هستند که به منظور شارژ باتری کاربرد دارند ؛ این دستگاه ها در ابعاد ، ظرفیت و … متفاوت هستند و برخی از جامپ استارتر ها کاربردهای دیگر ازجمله استفاده به عنوان کمپرسور و یا اینورتر هم دارد که آن را به کارآمدترین وسیله تبدیل میکند.

اگر به دنبال خرید این دستگاه هستید با ما همراه باشید.

انواع جامپ استارتر

درکنار تفاوت ابعاد و ظرفیت ، این دستگاه ها  در سه مدل معروف ، اینورتردار ، کمپرسوردار و همه کاره به بازار ارائه میشود.

انواع جامپ استارتر ⏪

1- کمپرسور دار

 این مدل جامپ استارتر ها علاوه بر روشن کردن خودرو میتواند به تنظیم کردن باد لاستیک خودرو کمک کند .

دلیل تولید این مدل از باتری های کمکی این بود که رانندگان درکنار وسیله ای با قابلیت روشن کردن خودرو کالای کاربردی تری هم داشته باشند تا در صورت نیاز استفاده کنند

جامپ استارتر کمپرسور دار

جهت مشاهده ی کالا روی لینک روبرو کلیک کنید

2- اینورتردار

این نوع جامپ استارتر ها روی بدنه پریزبرق دارند که این امکان را به شما میدهد که در هر شرایط به برق شهری دسترسی داشته باشید.

3- همه کاره

این دسته از جامپ استارتر ها جدا از شارژ کردن باتری خودرو ، برای شارژ کردن لپ تاپ ، تلفن همراه ، تبلت و… قابل استفاده می باشد 

از دیگر قابلیت هایی که برخی از این دستگاه ها دارند ، چراغ قوه ،قطب نما ، اسپیکر ، چکش ایمنی و پمپ باد است .

در واقع با این نوع وسیله میتوانید طیف بزرگی از نیاز هایتان را برطرف کنید.

جامپ استارتر های همه کاره

جهت مشاهده ی کالا روی لینک روبرو کلیک کنید

ختم کلام

در سفر های آفرودی و بیراهه نوردی این وسیله در مواقع ضروری بسیار کارآمد بوده و با داشتن این وسیله از این که در مکان هایی مانند خارج از شهر و خارج از جاده بمانید نگران نخواهید بود.

در این مقاله سعی بر معرفی جامپ استارترها یا باتری کمکی را داشتیم ، امیدواریم مطالبی که گفته شد مفید واقع شده باشد ؛ در مقالات دیگر درباره ی نحوه ی استفاده ی این وسیله ی جذاب و کاربردی صحبت خواهیم کرد 

در وب سایت دیجی سافاری میتوانید انواع باتری های کمکی را مشاهده کرده و ویژگی های هریک را مطالعه نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.